Marlies Oudijk
Blokland 46
3417 MP Montfoort
06 1536 4480
Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.
Lid van LVSC en NBPO

Professional Organizing

Is je leven niet helemaal zoals je het wilt?
Dat kan iedereen overkomen, bijvoorbeeld door een langdurige (psychische of lichamelijke) ziekte, wanneer er iemand is overleden of na een periode van te veel werken.
Soms is het noodzakelijk om samen met een buitenstaander beslissingen te nemen, beslissingen die ruimte geven voor iets nieuws, letterlijk of figuurlijk.

Professional organizing kan nog betaald worden uit het Persoonsgebonden budget. Hier komt verandering in!

Opruimen en ordenen is nooit een doel op zich! Het zijn middelen om rust, ruimte, overzicht en evenwicht te creëren, kortom om te zorgen dat jij je leven zo kan inrichten zoals jij dat graag wilt.

Geen enkele situatie is uitzonderlijk en je privacy is bij mij gewaarborgd.

Als professional organizer kom ik bij je op de werkplek of bij je thuis. We bespreken je wensen. Het gaat om jouw vraag of probleem waar jij aan wilt werken. 

Hoe wil je dat de ruimte er uiteindelijk uit komt te zien? De nieuwe situatie moet bij jou passen, dat is de beste garantie dat het ook geordend blijft.

Op je werk wil jij misschien je bureau en archief opnieuw ordenen en indelen.
Thuis wil je misschien een slaapkamer, administratie of misschien wel je hele huis ordenen en opruimen...

Voor we aan het werk gaan, bespreken we samen wat we gaan doen en wanneer (plan van aanpak). We bekijken of je doel haalbaar is in de tijd die je beschikbaar hebt.
Het huishouden, kinderen, werk, sociale contacten, hobby's... Ik help je keuzes te maken, zodat jij je beschikbare tijd en energie zo goed mogelijk kunt gebruiken. Als we aan de slag gaan, help ik je daadwerkelijk met het opruimen en ordenen van je huis.
Opruimen is niet hetzelfde als weggooien, opruimen betekent sorteren, kiezen (bewaren of wegdoen) en een (logische) plek geven.

Ik geef je praktische tips en tussendoor kun je mij telefonisch/mail advies vragen. Zo kunnen we ook het traject op maat maken voor jouw portemonnaie.

Een zelfde aanpak is natuurlijk ook mogelijk op je werkplek.

Ook bekijken we of de tijd die je beschikbaar hebt past bij wat je wilt. Naast het huishouden, de kinderen, het (vrijwilligers-) werk zijn er vaak ook nog sociale contacten en allerlei hobby's die je ook nog wil doen.
Ik help je om keuzes te maken zodat jij je beschikbare tijd en energie efficiënt gebruikt.

Aan het eind van mijn bezoek maken we afspraken voor de volgende keer.