De ontwikkeling van mijn logo....
Het bedenken van een naam voor mijn bedrijf bleek een hele klus.
De naam moest zowel passen bij coaching/supervisie als bij professional organizing.
Een aantal namen bleek al bij mijn collega's in gebruik, een aantal leek te veel op bestaande namen.
Ook heb ik gecontroleerd of de namen die ik bedacht had, al voorkwamen op het World Wide Web.
Dit bleek wel het geval.
Dus alles over een andere boeg gegooid en uitgangspunten bepaald: mensen huren míj in vanwege mijn kennis en kwaliteiten.
Ik wil een netwerk opbouwen om mijn activiteiten bekend te maken zodat mensen mijn aanbod kunnen vinden.
Bij het opzetten van mijn bedrijfsplan, folder, website en logo werkte ik veel met de computer.
Toen ik een blauw vierkant tegen kwam, viel ik voor de simpelheid, het ritme en de kleur. Ik had mijn logo bepaald!
De blokjes staan ook voor doosjes die je overal voor kunt gebruiken.
Er kunnen spullen in opgeruimd of weggegooid worden, letterlijk én figuurlijk.
De kleur blauw vind ik prachtig. Zij symboliseert rust en rijkdom. Midden in onze woonkeuken staat een groot donkerblauw keukenblok.
Heel belangrijk is het aantal, vier. Ons gezin telt 4 kinderen met wie ik mij heel verbonden voel. Een compleet stel! Vandaar dat ik ze graag opneem in mijn logo.
Als laatste speelt natuurlijk ook een rol dat we wonen in een buurtschap genaamd Blokland, twee keer 4.
Al met al een logo waar ik mij bij thuis voel.